Vill ni se ett inlägg om skillnaderna i filmen/boken Grabben i graven bredvid?

Hej alla läsare, vänner, förbipasserande och bokälskare!
Först kanske jag (även om jag tror Edvina skulle säga samma) ska be om ursäkt för det otroligt dåliga flödet här. Men som jag skrev vid nyår så finns inte bloggen för någon annan än min egens skull. Jag kan garantera att lusten för detta finns där men de flesta vet nog hur mycket skolarbete det är terminen innan studenten. Och just där befinner jag mig just nu.

Men det är inte det jag ville säga, nu när jag bryter lagen om endast recensioner här på Bokevolution. Nej det är en liten fråga till er läsare. Jag har nämligen lagt märke till att många ofta hamnar här genom att de sökt på något som ”grabben i graven bredvid jämförelser film”. Jag är väl medveten om att jag fick en fråga om att nämna dessa i den recensionen, och jag gjorde faktiskt en lista på likheter och skillnader – som plötsligt försvann. Jag blev irriterad, la ner det för stunden och plötsligt hade massa månader gått. Men frågan är nu om det finns någon endaste liten själ som skulle uppskatta ett sådant inlägg. För om det finns det går jag med glädje ner till mitt bibliotek och lånar om boken för att fräscha upp minnet. Jag kommer inte ihåg allt såhär på rak arm. Så om du finns: skrik till!

PS. Det är aldrig för sent att göra det heller, om den intresserade skulle se det här om fem månader eller så.

Emelie Eriksson
6e april 2011

Det här inlägget postades i Om bokevolution och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Vill ni se ett inlägg om skillnaderna i filmen/boken Grabben i graven bredvid?

  1. Ebrahim skriver:

    fem månader eller så.
    säg till Eva-Lina !

Kommentera

